Середа, 19.12.2018, 18:58
Вітаю Вас Гість | RSS

БІБЛІОТЕКА ЗОШ №2 м.Славутича

Категорії розділу
Актуально [76]
Заходи [23]
Виставки [14]
Видавнича діяльність [15]
рекомендаційна бібліографія, пам'ятки, бюлетені нових надходжень, огляди літератури, тощо
Наше опитування
Навіщо Вам Інтернет?
Всього відповідей: 17
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2013 » Січень » 30 » Рекомендаційний список літератури на теми: «Вплив оцінювання на психічний стан учня»; «Розвиток спрямованості особистості школяра на навчаль
13:52
Рекомендаційний список літератури на теми: «Вплив оцінювання на психічний стан учня»; «Розвиток спрямованості особистості школяра на навчаль

 Рекомендаційний список літератури до педради-практикум на теми: 
«Вплив оцінювання на психічний стан учня»;
«Розвиток спрямованості особистості школяра 
на навчально-пізнавальну діяльність»
1. Божко, І. В. Розвиток пізнавальної активності засобами особистісно орієнтованого навчання [Tекст] / І. В. Божко // Початкове навчання та виховання. – 2009. – № 16-18. – С. 31-38.
2. Вовк, Т. В. Технологія розвитку критичного мислення як засіб формування особистості учня [Tекст] / Т. В. Вовк // Педагогічна майстерня. – 2012. – № 2. – С. 15-18.
3. Вороненко, Т. Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках хімії [Tекст] / Т. Вороненко // Біологія і хімія в сучасній школі. – 2012. – № 1. – С. 13-15.
4. Вплив оцінювання на психічний стан учня [Електронний ресурс]: засідання педагогічної ради. – Електрон. дані. – Режим доступу: http://www.slideshare.net/irina00/ss-12142952. – Дата доступу: 24.03.2012. – Назва з екрана.
5. Гараба, Н. П. Розвиток компетентностей учнів на уроках географії [Tекст] /   Н. П. Гараба // Географія та економіка в сучасній школі. – 2012. – № 2. – С. 24-29.
6. Горбатенко, О. Проблемне навчання як засіб формування критично мислячої особистості [Tекст] / О. Горбатенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2008. – № 9. – С. 8-10.
7. Деркач, А. Розвиток творчого мислення учнів на уроках фізики [Tекст] /        А. Деркач //Завуч. – 2007. – № 31. – С. 16-17. – Наша вкладка.
8. Долінговська, К. Розвиток пізнавальних інтересів учнів 4 класу під час самостійного читання [Tекст] / К. Долінговська // Початкова школа. – 2012. – № 2. – С. 8-10.
9. Зламанюк, Л. Розвивати інноваційний потенціал учня [Tекст] / Л. Зламанюк // Біологія і хімія в сучасній школі. – 2012. – № 4. – С. 22-25.
10. Іваненко, Л. Моніторингові дослідження як засіб виявлення прогалин у навчанні [Tекст] / Л. Іваненко // Завуч. – 2006. – № 32. – С. 15-16.
11. Ілляшенко, Т. Розвивати і навчати дитину вчасно [Tекст] / Т. Іллюшенко // Початкова школа. – 2012. – № 5. – С. 46-48.
12. Інноваційні технології навчання й виховання як засіб розвитку творчої активності учнів [Tекст] // Завуч. – 2008. – № 29. – С. 3-6. – Наша вкладка.
13. Коваленко, Л. Нестандартні форми навчання як засіб гуманізації та активізації пізнавальної діяльності учнів під час вивчення математики [Tекст] / Л. Коваленко // Математика в школі. – 2009. – № 10. – С. 21-24.
14. Крамаренко, С. Г. Розвиток особистості в умовах навчально-виховного процесу, побудованого на засадах вальдорфської педагогіки [Tекст] / С. Г. Крамаренко // Позакласний час. – 2010. – № 1. – С. 21-23.
15. Куроп’ятник, І. В. Вплив оцінювання на психічний стан учня [Електронний ресурс]: українська мова / І. В. Куроп’ятник. – Електрон. дані. – Режим доступу: file://localhost/C:/Documents%20and%20Settings/Admin/Рабочий%20стол/У%20професіоналізмі%20-%20дія%20!_%20Українська%20мова.mht. – Назва з екрана.
16. Мелькунова, О. Розвиток пізнавальної активності дитини шляхом  впровадження  інноваційних технологій [Tекст] / О. Мелькунова // Початкова школа. – 2012. – № 1. – С. 12-15.
17. Олещук, І. Семінар для педагогів [Tекст]: сучасний психологічний підхід до проблеми індивідуалізації навчальної діяльності учня / І. Олещук // Завуч. – 2008. – № 34. – С. 6-10.
18. Педенко, Н. І. Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках словесності [Tекст]: опис системи роботи вчителя з реалізації проблеми / Н. І. Педенко // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2006. – № 32. – С. 2-12.
19. Посипайло, В. Мотивуйте учня до навчання [Tекст] / В. Посипайло // Завуч. – 2007. – № 34. – С. 6-10.
20. Психологічний супровід навчально-виховного процесу [Tекст] / Директор школи. – 2007. – № 27-28. – С. 17-32.
21. Результативність освітньої діяльності учнів [Tекст] / Директор школи. – 2011. – № 47. – С. 20-24.
22. Сухорукова, Г. Інтерактивна взаємодія суб’єктів навчально-пізнавальної діяльності в педагогічному процесі [Tекст] / Г. Сухорукова // Інформатика та інформаційні технології. – 2012. – № 2. – С. 27-31.
23. Фідрі, О. Г. Організація вчителем контрольно-корекційного етапу навчально-пізнавальної діяльності учнів [Tекст] / О. Г. Фідрі // Історія та правознавство. – 2006. – № 3. – С. 2-4.
24. Чашечникова, О. Вплив особливостей оперування навчальним матеріалом на розвиток творчого мислення учнів [Tекст] / О. Чашечникова // Математика в школі. – 2011. – № 3. – С. 38-45.
25. Якубова, Т. Розвиток пізнавальної активності учнів під час навчання [Tекст] / Т. Якубова // Початкова школа. – 2012. – № 10. – С. 52-54.
26. Яновицька, О. Як навчати й учитися на уроці, щоб хотілося вчитися й усі вчилися успішно в сучасній масовій  загальноосвітній школі? [Tекст] / О. Яновицька // Завуч. – 2007. – № 7. – С. 27-30.

Категорія: Видавнича діяльність | Переглядів: 1162 | Додав: Н@дія | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 2
2 Яна  

1 Н@дія  
biggrin hands

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Січень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Сьогодні ...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання